اعلام برنامه ‏های جانبی اولین جشنواره ملی میگو

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

برنامه‏ های جانبی جشنواره میگو که برای اولین ‏بار در ایران iبه صورت ملی برگزار می ‏شود که هدف از آن فرهنگ سازی مناسب و ذائقه پروری و ترویج استفاده از آن است.

حسن محسنی دبیر جشنواره ملی میگو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطب گفت: نمایشگاه محصولات آبزی(میگو)، برگزاری مسابقه ماهیگیری، ایجاد غرفه نقاشی و گریم کودک، ایجاد غرفه کارشناسی تغذیه در حوزه غذاهای دریایی، کلاس آموزش طبخ آبزیان (ویژه میگو) و ارائه غذاهای محلی آبزیان از جمله برنامه‏ های جانبی جشنواره ملی میگو است که در روزهای ۱۷ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ ‏سازی مناسب و ذائقه پروری و ترویج استفاده از آبزیان مفید در سبد غذایی خانوار ایرانی دانست و گفت: این جشنواره در جهتی تلاش برای توسعه صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته iبه آن با همکاری و مشارکت دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد سازمان شیلات ایران و سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره قشم برگزار می ‏شود.

محسنی همچنین افزود: کمیته‏ های چهارگانه این جشنواره شامل کمیته‏ های هماهنگی و امور استان‏ها، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته فنی و محتوایی و کمیته تشریفات و پشتیبانی تحت عنوان ستاد اجرایی از طرف دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان شیلات و منطقه آزاد قشم فعالیت خود را دنبال می ‏کنند.

لازم iبه یادآوری است در این جشنواره همهی استان ‏های حاوی این صنعت حضور خواهند داشت.
هم چنین خبرها و اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره ملی میگو از طریق در پایگاه اینترنتی اختصاصی جشنواره iبه آدرس WWW.Maygoofestival.ir قابل دریافت است./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.