اعلام تصمیم نهایی قیمت‌گذاری طلا تا فردا

۱۵م دیماه ،

بینا- رئیس اتحادیه کشوری طلا با اظهار بی‌اطلاعی از جلسه با دادسرا گفت:۱۰ روز است که نرخی اعلام نکردیم. تصمیم نهایی دربارهٔ قیمت‌گذاری طلا با ارز مبادله‌ای در جلسه احتمالی فردای هیات مدیره اتخاذ می‌شود.
به گزارش بینا، محمد کشتی آرای دربارهٔ ابلاغیه دادسرا به اتحادیه طلای تهران مبنی بر اینکه نرخ گذاری توسط این اتحادیه باید منوط به تبعیت از نرخ‌های اعلامی اتحادیه کشوری طلا و جواهر باشد ضمن ابراز بی اطلاعی از این دستور،به تسنیم اظهار داشت: دادسرا ما را مکلف به نرخ گذاری با دلار مبادلاتی نکرده است و بنده در جریان نیستم که به آقای وفادار چه چیزی ابلاغ شده است.
وی ضمن تأکید براینکه ۱۰ روز است که اتحادیه کشوری نرخی را به بازاری‌ها و رسانه‌ها اعلام نکرده است، افزود: در پاسخ به مردم و بازاری‌ها برای اعلام نرخ به آنها گفته‌ایم که به نرخ‌های بازار اکتفا کنند؛ ما این روزها نرخی اعلام نکردیم.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر دربارهٔ تصمیم این اتحادیه برای اعلام نرخ طلا و سکه با لحاظ دلار مبادلاتی، تصریح کرد: هنوز جلسه هیات مدیره برای این امر تشکیل نشده است؛ طی هفته قبل قصد داشتیم این جلسه را داشته باشیم اما به سبب شرایط آب و هوایی اعضاء هیات مدیره موفق به حضور در تهران نشده‌اند.
کشتی آرای با بیان اینکه احتمالاً شنبه (فردا) جلسه نهایی در مورد نرخ گذاری طلا و سکه با ارز مبادله‌ای تشکیل خواهد شد، افزود: تا زمانی که تصمیم قطعی در اینباره گرفته نشود، نرخی اعلام نمی کنیم.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.