اعلام جزئیات رشته های تازه دانشگاه جامع/ در تلاشیم مشکلات دانشکده خبر را برطرف سازیم

فروردین ۱۴۰۳

معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در همایش گرامیداشت ۲۱ سالگی “دانشگاه جامع علمی کاربردی” از اخذ مجوز ۱۶ رشته تازه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکتر رجبعلی برزویی معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم بیست و یکمین سالگرد تاسیس این دانشگاه در جمع خبرنگاران از اخذ مجوز ۱۶ رشته تازه در مقطع کارشناسی ارشد که صبح امروز در جلسه شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات فناوری برگزار گردیده خبر داد.

گفتنی است: این مجوزها اخذ گردیده و تا مهر ماه آینده پذیرش دانشجو خواهد داشت.

بنابراین گزارش: این رشته ها در حوزه ذوب فلزات شامل شمش های فولادی و صنایع غذایی و بیوتکنولوژی و شیرینی و همچنین در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز از همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر رشته های تازه اخذ شده است.

معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین رشته های تازه در حوزه های گردشگری و آموزش در این حوزه را بسیار پرطرفدار نامید.

وی در خصوص شرایط حاکم بر دانشکده خبر به خبرنگاران گفت: دانشکده خبر نیز مانند سایر دانشکده های دانشگاه جامع از شاخص ها و ساختارهای کمی و کیفی دانشگاه مستثنی نیست به گونه ای که اجرای درست قوانین کلی دانشگاه برای تمام دانشکده ها الزامی است و این دانشکده به سبب رعایت نکردن بعضی از این شاخص ها مورد بررسی و نظارت بیشتری قرار گرفته است.

وی افزود: هنوز رئیس قانونی این دانشکده معرفی نشده است و این مشکل باید هر چه سریعتر برطرف شود.

وی گفت: این دانشکده از دانشکده های خوب دانشگاه جامع است که براساس رشته های تخصصی این دانشگاه فعالیت می کند ما حتی سال قبل مقطع ارشد را در این دانشکده مصوب کردیم و هیچ ذهنیت منفی در مورد این دانشکده نداریم و در اسرع وقت با رفع موانع کیفی و کمی این دانشکده شاهد احیای مجدد فعالیت در آن خواهیم بود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.