اعلام دلیل مرگ دختر ۱۶ ساله پس از ۲۲ ماه

به گزارش ممتازنیوز، با اعلام نظر پزشکی قانونی در مورد مرگ دختر نوجوانی که جسد سوخته‌اش بهمن ماه سال ۸۲ در باغی اطراف کرج کشف شده بود، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.
در حالی که فراز، تنها متهم پرونده مدعی شده است ؛آندیا با کوبیدن سرش به شیشه خودرو باعث مرگ خود شده است، پزشکان جنایی تهران پس از معاینه جسد اعلام کردند، این دختر جوان بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.
ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه سال گذشته، آندیا که در خانه مادربزرگش در خیابان فرجام تهران مهمان بود، به بهانه سپردن سگ خانگى‌اش به یکى از دوستان خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت.
این دختر وقتى از خانه مادربزرگش خارج شد، به یکى از دوستانش که در کوچه با او روبه رو شده بود، گفت سریع باز می گردد اما حدود۲ ساعت از این ماجرا گذشت و وقتى خانواده دختر جوان نگران او شدند به جست وجوى فامیلى پرداختند هیچ اثرى از او به دست نیاوردند.
مادر آندیا با توجه به شناخت قبلى از خواستگار دخترش، وقتى اثرى از او به دست نیاورد، به خانه این پسر زنگ زد و سراغ آندیا را گرفت .
خانواده فراز که مى دانستند پسرشان به آندیا علاقه دارد و مى خواهد با او ازدواج کند، وقتى پى بردند این دختر ناپدید شده است، ادعا کردند که هیچ اطلاعى از او ندارند و در پاسخ به اینکه فراز کجا رفته است گفتند او همراه پدرش از باغ برگشته و چون سرش درد مى کرد با خوردن قرص خوابیده و نمى تواند بیدار شود.
پدر و مادر آندیا با مراجعه به پلیس خواستار ردیابى آندیا شدند .پس از بازجویى از پدر و مادر آندیا مشخص شد دختر جوان با پسرى به نام فراز رابطه داشته که اصرار بر ازدواج با او دارد ماموران سپس به بازجویى از فراز پرداختند و او لب به اعتراف گشود و جزئیات شب حادثه را تعریف کرد.
فراز گفت: شب حادثه سراغ آندیا رفتم و او را در نزدیکى خانه مادربزرگش سوار خودروى پژوى پدرم کردم، من و آندیا یک اختلاف جزئى داشتیم، آندیا ابتدا سرش را به شیشه خودرو کوبید، سپس نیمه جان شد، از روى ترس پیکر وى را به پشت پمپ بنزین وردآورد انتقال دادم و آنجا او را پس از زدن ضربات سنگ به سرش ترک کردم تا اینکه با پدرم سراغ جسد رفتیم، آن را داخل موکتى پیچاندم و به بالاى یکى از چاههاى اشتهارد کرج بردم و با سوزاندن جسد آندیا آن را داخل چاه انداختم.
پلیس با راهنمایى هاى پدر فراز توانست چاهى به عمق ۲۲ متر را در اشتهارد کرج شناسایى کند و با همکارى و تلاش ایستگاه ۸ امداد و نجات آتش نشانى کرج جسد سوخته آندیا را از چاه بیرون بکشد.
سرانجام پس از فاش شدن راز قتل آندیا و تکمیل تحقیقات فراز به زودى در شعبه ۷۴ دادگاه کیفرى استان تهران پاى میز محاکمه می رود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.