اعلام زمان انتشار سئوال و کلید کنکور ارشد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ گفت: با توجه به پایان آزمون در بعدازظهر جمعه ۱۷ بهمن، سئوالات آزمون از روز یکشنبه در سایت سنجش قرار می گیرد.

به گزارش ممتاز ، دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به برنامه زمانی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ ، آزمون داوطلبان در ۱۳۶ کدرشته در بعد از ظهر روز جمعه ۱۷ بهمن ماه پایان می یابد

وی افزود: از همین رو سئوالات ۱۳۶ کدرشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ از ساعت ۱۸ (۶ بعد از ظهر ) یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و پس از آن کلید اولیه آزمون از روز ۲۶ بهمن بر روی سایت سازمان قرار می گیرد. 

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند در صورت داشتن هر گونه اعتراض و پرسشی درباره سئوالات و کلید آزمون، از روز دوشنه ۲۷ بهمن تا ۴ اسفندماه به صورت الکترونیکی سئوالات خود را مطرح کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: انتشار هر گونه آگهی مبنی بر تحویل سئوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تایید سازمان سنجش نیست و به داوطلبان اکیدا توصیه می شود که برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.