اعلام زمان نتایج اولیه و انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۲

۳۱فروردین۱۳،

vahid (4)-25.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در ۲۲ اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور در روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۲ بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۲ بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی با اشاره به امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل، اظهارکرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند، ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان در این رابطه حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل را از میان کد رشته‌ محل‌های امتحانی مجاز و یا کدرشته‌های امتحانی مجاز انتخاب و کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کرده و طی روزهای ۲۴ تا ۲۸ اردیبشهت ماه نسبت به ثبت کد رشته‌ محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون در هفته اول شهریور ۹۲ از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اعلام می‌شود تا پذیرفته شدگان مذکور بر اساس برنامه زمانی مربوطه در رشته و دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.