اعلام شرایط فروش مسکن مهر تهران

۱۰م دیماه ،

تحویل ۸۶ هزار واحد مسکن طی ۲ ماه پایانی سال مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تحویل ۸۶ هزار واحد مسکونی در دو ماه پایانی سال خبر داد و گفت: از هفته‌ اول بهمن‌ماه به طور متوسط هر هفته ۱۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

 ممتازنیوز: فریبرز واحدی از هدف‌گذاری دولت برای ساخت مسکن مهر به تعداد ۳۲۷ هزار واحد اشاره و اظهار کرد: این تعداد در قالب شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و شهرهای تازه در نظر گرفته شده است.

وی از تحقق این تعداد واحد تا پایان دولت خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از واگذاری ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر خبر داد و افزود: ۱۵ هزار واحد در شهر تازه پرند، ۶۵۰۰ واحد در شهر تازه پردیس و هزار واحد در شهر اندیشه در حال ساخت است.

واحدی با اشاره به بافت فرسوده موجود در استان تهران گفت: ۸۶ هزار واحد مسکونی توسط مدیران راه و شهرسازی آماده بهره‌برداری است.

شرایط ثبت‌نام و واگذاری فروش واحدهای مسکن مهر تهران به زودی اعلام می‌شود

وی به آخرین وضعیت مسکن مهر در تهران از زمان آغاز تاکنون اشاره و اظهار کرد: در مناطقی هم‌چون حکیمیه، منطقه ۲۲، منطقه پنج و آتی‌شهر اراضی متعلق به دولت شناسایی شده‌اند که به زودی شرایط ثبت‌نام و واگذاری فروش واحد‌ها اعلام می‌شود و متقاضیان مسکن به شرط واجد‌ شرایط بودن می‌توانند تا پایان دولت از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه متاهل‌ بودن و سکونت حداقل پنج ساله در تهران دو شرط ثبت نام مسکن مهر در تهران است گفت: این شرایط با موافقت وزیر راه و شهرسازی روبه تسهیل است.

وی با اشاره به هدف‌گذاری جهت کنترل بازار مسکن پس از سیاست‌گذاری افزایش قیمت مصالح و نوسانات بازار ارز افزود: هرچند نخواهیم این موضوع تاثیر‌ چندانی بر بازار مسکن داشته باشد اما تاثیر خود را گذاشته و در قیمت تمام‌شده پروژه‌ها موثر بوده است و به نوعی بازار مسکن تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گرفته است.

واحدی با اشاره به این‌که متقاضیان مسکن ویژه ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از دیگر نقاط تهران زمین‌های خود را تحویل می‌گیرند گفت: قیمت مسکن ویژه که بسته به قیمت زمین در مناطق تازه اعلام شده، متغییر خواهد بود.

ایسنا


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.