اعلام فراخوان جذب تحقیقات در خصوص ارتباط فناوری اطلاعات

۱۹خردادماه،

در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی بر توسعه و گسترش همکاری متقابل در زمینه ICT بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ در دیدار محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در زمینه توسعه و گسترش همکاری های متقابل در زمینه ICT بحث و تبادل نظر به عمل آمده است.

نامی افزود: سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به عنوان مهمترین مرکز پژوهشهای علمی در کشور است که می تواند در بسیاری از زمینه ها همکاری های مشترکی را با وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به لزوم اختصاص هزینه های تحقیقاتی در کشور اظهار داشت: در زمینه تحقیقات در  کشور اگر هر هزینه ای انجام شود بی مورد نخواهد بود و می بایست مورد تایید دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

نامی از اعلام فراخوان در خصوص جذب تحقیقات در خصوص ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و اظهار داشت: اگر بتوانیم فراخوانی را با محوریت سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران اعلام کنیم تا از آن طریق به محققین دستیابی پیدا کنیم تا موضوعات مشترک در زمینه  ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده و اجرا و نظارت این پروژه های مشترک از طریق سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، گامی مهم و موثر  در زمینه پژوهش در کشور خواهد.

وی خاطر نشان کرد: ما حامی علم هستیم که بزرگترین نتیجه و هدفش تولید ثروت و تجاری سازی است و این امر در چنین مراکز تحقیقاتی و به دست پژوهشگران همین مراکز صورت می پذیرد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.