اعلام فراخوان مقاله دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می کند؛

دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس و با هدف گرامیداشت نام و شناخت مزیت‌های راهبردی و فرهنگی خلیج فارس برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل زا  پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس، دهمین دوره همایش ملی خلیج فارس با رویکرد علمی-پژوهشی توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی در روزهای ۱۰-۱۲ اردیبهشت ماه ، همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می گردد.

بابک ارسیا سرپرست مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران ضمن اعلام برگزاری موفق نه دوره همایش در این باره گفت: دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت ارکان هویتی و نیز شناخت و بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس، برگزار خواهد شد.

دبیر دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس با اشاره به محورها و موضوعات همایش تصریح کرد: این همایش در دهمین دوره برگزاری خود به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و باستان شناسی، جغرافیایی و محیط زیست، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس می پردازد و بر این اساس از تمامی علاقه‌مندان، اندیشمندان، دانشجویان و پژوهشگران مطالعات حوزه‌های مرتبط با خلیج‌فارس، دعوت می گردد تا مقالات علمی-پژوهشی خود را که حاوی مطالعات و دستاوردهای فرهنگی، علمی، نو و کاربردی است، به دبیرخانه همایش به نشانی www.persiangulf-co.ir   ارسال نمایند تا برایند نهایی و نتایج این پژوهش ها، ضمن ارائه راه حل های مناسب به منظور رفع نگرانی های موجود فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی، زمینه ساز صلح و توسعه پایدار خلیج فارس و حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ایرانی در سطح مطلعات دانشجویی گردد.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از یافته های علمی و فرهنگی همایش سببات پیشرفت و توسعه پایدار مبتنی بر فرهنگ اصیل منطقه خلیج فارس فراهم آید و نیز این همایش، کمکی برای برنامه ریزان کشور باشد.

وی از انتشار یافتن مقالات برگزیده در سه بخش مجزا خبر داد و گفت: بخشی از مقالات برگزیده در کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همایش خلیج فارس و بخشی دیگر در قالب پوستر به چاپ خواهد رسید. علاوه بر آن تعداد محدودی از این مقالات در شماره های مختلف فصلنامه مطالعات فرهنگی-سیاسی خلیج فارس با توجه به موضوعات مقالات منتشر خواهد شد.

ارسیا همچنین در پایان یادآور شد: در این دوره از همایش، به کلیه ارسال کنندگان مقالات دعوتنامه جهت حضور در همایش و همچنین گواهی نامه ارسال مقاله به همایش اعطا خواهد شد.

خاطرنشان می گردد: مهلت ارسال اصل مقالات ۱۵ اسفندماه سال جاری و اعلام نتایج داوری ۳۰ اسفندماه است و دریافت مقالات و ثبت نام تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی همایش خلیج‌فارس امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ملاحظه فراخوان دهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج‌فارس و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه های اطلاع رسانی www.istta.ir و www.persiangulf-co.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۶۶۴۹۱۲۲۲- ۶۶۴۹۱۱۳۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.