اعلام متن تازه پیش قراداد مسکن ویژه تهرانسر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/متن اصلاح شده پیش قراردادهای مسکن ویژه تهرانسر از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انتشار یافت.

به گزارش ممتاز ؛ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیرو اطلاعیه‌های قبلی دربارهٔ انعقاد قرارداد پیش فروش مسکن ویژه و درخواست‌های متعدد جمعی از متقاضیان پروژه مذکور مبنی بر ملاحظه متن قرارداد اصلاح شده تازه، متن اصلاح شده ابلاغی توسط سازمان ملی زمین و مسکن را بر روی پایگاه اینترنتی این اداره کل قرار داد و اعلام کرد نحوه انعقاد قرارداد تازه برای متقاضیانی که قرارداد قبل را در فرمت تعیین شده منعقد کرده‌اند متعاقبا به اطلاع می‌رسد.

 متن پیش نویس قرارداد مسکن ویژه تهران حدود سه ماه قبل انتشار یافت که افزایش ۵۵ میلیون تومانی مهمترین موضوعی بود که منجر به اعتراض بعضی پیش خریداران شد. در این مدت قرار بود میزان اقساط پرداختی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام شود که همواره با تاخیر همراه بود و حال متن اصلاحیه این پیش قرارداد بر روی پایگاه اینترنتی پایگاه اینترنتی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرار گرفته است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.