اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

عصر خودرو : محدودیت‌های ترافیکی راه‌های شریانی کشور برای روز‌های پایانی هفته اعلام شد.

بررسی دوربین‌های نظارت تصویری و ترددشمار‌ها جاده‌ها حاکی از آن است که هم‌اکنون ترافیک در راه‌های شریانی کشور روان است و مسدودیت جاده‌ای نداریم.
بنابراین گزارش تردد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۱۹/۵/۹۱ الی ساعت‌ ۲۴ روز جمعه ۲۰/۵/۹۱ از محورهای کرج ـ چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
‌طی ۴۸ ساعت آینده تردد انواع تریلر و کامیون از مسیر کرج ـ چالوس ممنوع است‌ ضمن آنکه تردد انواع تریلر از محور هراز نیز کماکان ممنوع است.
در محور هراز تردد انواع کامیون‌ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه به تاریخ ۱۹/۵/۹۱ و از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روز جمعه‌ ۲۰/۵/۹۱ از محور هراز ممنوع است.
در محور زاهدان – زابل و بالعکس تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰/۵/۹۱ ‌ممنوع است.
در مسیر دماوند تردد انواع تریلرها بجز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۲۰/۵/۹۱ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
در مسیر کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۲۰/۵/۹۱ از کرج بسمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

چهارشنبه ۱۸ مرداد   ۱۱:۵۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.