اعلام مصوبات جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال/ مجمع سالیانه، اواخر تیرماه برگزار می‌شود

۳۱فروردین۱۳،

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای مصوبات نهمین نشست هیات رئیسه که در تاریخ ۲۹ بهمن برگزار شد را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون، به دنبال حضور رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه نود و طرح بعضی از موضوعات در این برنامه و به جهت تنویر افکار عمومی، عینا مصوبه نهمین نشست هیات رئیسه با قابلیت دانلود در پایگاه اینترنتی فدراسیون درج می گردد.

بند هفتم از مفاد مصوبات تصریح دارد که مهدی تاج ضمن سرپرستی سازمان لیگ برتر، به عنوان عضو هیات رئیسه و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال برگزیده شد و در مجمع آتی به اعضا معرفی می شوند.

۱- کلیات آیین نامه کارگزاران رسمی فدراسیون فوتبال در امر نقل و انتقالات مورد تصویب قرار گرفت و از فصل ۹۳ – ۹۲ به اجرا گذاشته می‌شود.

۲- آیین‌نامه نقل و انتقالات لیگ‌های برتر و دسته اول توسط کمیته حقوقی و تدوین مقررات بازنگری خواهد شد و در جلسه آتی هیات رییسه لیگ برتر مطرح تا از فصل آتی اجرا شود.

۳- بودجه و برنامه عملیاتی سالیانه باشگاه‌های لیگ برتر در ابتدا باید به تایید هیات مدیره باشگاه رسیده و پس از آن به تصویب سازمان لیگ برتر برسد و این مصوبه از فصل آتی لازم‌الاجراست.

۴- با توجه به الزامات AFC افسر امنیتی باشگاه‌های لیگ برتر باید از طریق سازمان لیگ برتر به کمیته امنیت فدراسیون فوتبال معرفی و پس از تصویب فدراسیون همکاری خود را با باشگاه مربوطه در چارچوب وظایف خود و زیر نظر مدیرعامل باشگاه انجام دهد.

۵- تیم‌های صعود کننده از لیگ دسته اول به لیگ برتر در صورتی که دارای شاخص‌ها و استانداردهای تعریف شده از سوی سازمان لیگ برتر و مراجع بالاتر نباشد، مجوز حضور در لیگ حرفه‌ای را کسب نخواهد کرد.

۶- پیرو مصوبات قبلی هیات رییسه سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال دربارهٔ تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ آزادگان در فصل ۹۳ -‌۹۲ در جلسه آتی هیات رییسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

۷- حسب مفاد بند ۷ از ماده ۳۴ اساسنامه مهدی تاج ضمن سرپرستی سازمان لیگ برتر به عنوان عضو هیات رییسه و نایب رییس دوم فدراسیون تعیین شد و در مجمع آتی به اعضای مجمع معرفی می‌شود.

۸- اعضای کمیته فوتبال ساحلی به شرح خرمی، عباسی و ملک‌آباد مورد تایید اعضای هیات رییسه قرار گرفت.

۹- حجت‌الاسلام علیپور، حجت‌الاسلام ناصری‌پور، محمود ممتاز، مهرداد حاجی‌خانی، محمدرضا تهرانی و شادنوش به عنوان اعضای کمیته فرهنگی منصوب شدند.

۱۰- محمد مهدی دادرس به عنوان عضو کمیته استیناف انتخاب شد.

۱۱- با تایید اعضای هیات رییسه مجمع سالیانه فدراسیون در اواخر تیرماه سال آینده(۹۲) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.