اعلام مواضع جمعیت ایثارگران برای ورود به انتخابات در ماه‌های آینده

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصل وحدت در سطوح مختلف ملی و اصولگرایی با حفظ رعایت اصول و ارزش‌ها ملاک و معیار ما قرار دارد و قطعا در ماه‌های آینده نقطه نظرات خود را درباره چگونگی ورود به انتخابات مطرح می‌کنیم.

“لطف‌الله فروزنده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره دیدار جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با سایر گروه‌های اصولگرا به منظور بررسی و چگونگی ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکنون هیچ دیداری با هیچ گروه و حزبی را در حیطه انتخاباتی نداشته‌ است.
 
وی با بیان اینکه باید با حفظ اصل وحدت میان اصولگرایان در این مسیر برای آینده گام برداریم، گفت: با آسیب‌شناسی و استفاده از تجربیات و رفتارهای گذشته می‌توانیم به یک مدل وحدتی برسیم و لازمه آن بررسی‌های موشکافانه و تجدیدنظر در جریان اصولگرایی است.
 
قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه حرکت اصولگرایان باید براساس اصول و معیار شاخصه اصلی این جریان سیاسی باشد، تصریح کرد: اصل وحدت در سطوح مختلف ملی و اصولگرایی با حفظ رعایت اصول و ارزش‌ها ملاک و معیار ما قرار دارد و قطعا در ماه‌های آینده نقطه نظرات خود را درباره چگونگی ورود به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح می‌کنیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.