اعلام موجودیت فراکسیون دفا‌ع‌مقدس مجلس

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

افتخاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس از آغاز به کار این فراکسیون با هدف اشاعه فرهنگ دفاع‌مقدس خبر داد.

” لاله افتخاری” نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از آغاز به کار فراکسیون دفا‌ع‌مقدس با هدف اشاعه فرهنگ دفاع‌مقدس خبر داد.

وی تصریح کرد: قرار است به زودی جلساتی با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار کارگر رئیس حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سردار فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اولویت فرهنگ‌سازی در حوزه دفاع مقدس در داخل و خارج کشور تشکیل دهیم.
 
رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس با بیان اینکه وجود این فراکسیون در مجلس حیاتی بود، گفت: اساسنامه آن تهیه شده که بر همین اساس جوکار دبیر، حسینی‌صدر سخنگو، رضایی رئیس کارگروه نظارت، ابوترابی رئیس کارگروه تقنین، سودانی رئیس کارگروه بین‌الملل، عزیزی رئیس کارگروه بودجه، افخمی مسئول روابط عمومی، آصفری مسئول پشتیبانی و اجرایی و همچنین جعفرزاده، ضرغام صادقی و کامران اعضای شورای مرکزی شدند.
 
وی درباره برنامه‌های این فراکسیون، تأکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، برنامه‌هایی در این روز‌ها طراحی شده که طی یکی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.
 
این نماینده مجلس، خاطرنشان کرد: اساسنامه این فراکسیون طبق اساسنامه بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تدوین شده که به تأیید رهبری در می‌آید، همچنین مصوب شده رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و رؤسای شورای فرهنگی عمومی کشور در جلسات به عنوان عضو حضور یابند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.