اعلام میزان رضایت مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اعلام میزان رضایت مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران

اعلام میزان رضایت مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران

پرشین خودرو: بر اساس نظرسنجی های انجام شده میزان رضایت مشتریان از خدمات امداد نوروز ۹۳ ایران خودرو به بیش از ۸۴ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای فعالیت های مبتنی بر افزایش رضایت مشتریان، اجرای برنامه های جامع و مدون در این خصوص در دستورکار امداد خودرو ایران قرار گرفت که منجر به رضایتمندی مشتریان و امدادخواهان در طی ۱۰ روز ابتدایی طرح امداد نوروزی ایران خودرو شد.
براین اساس و طبق نظرسنجی های انجام شده با به کارگیری ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری امداد خودرو ایران رضایت مشتریان و هموطنانی که در ۱۰ روز گذشته از خدمات امدادی این شرکت استفاده کرده اند به ۸۴٫۲۹ درصد رسیده است.
در طرح امداد نوروزی ۹۳ با توجه به برنامه ریزی و راهبردهای امداد خودرو ایران در حوزه سنجش نظرات مشتریان، خدمات ارائه شده حداکثر پس از ۲۴ ساعت به صورت تلفنی از سوی همکاران کنترل خدمت مشتریان بررسی و میزان رضایت ایشان اندازه گیری شد.
سوال شوندگان به پرسش هایی در خصوص نحوه ارائه خدمات، عملکرد و مهارت امدادگران، زمان انتظار رسیدن امدادگر به امدادخواه، کیفیت قطعات یدکی، زمان تعمیر و راه اندازی، نحوه برخورد پرسنل مرکز تماس و امدادگران پاسخ داده اند.
براساس این گزارش در طرح امداد نوروزی۹۳ تعداد ناوگان امداد خودرو ایران ۲۱۹۰دستگاه خودرو امدادی، پایگاه ثابت و سیار، خودروهای حمل و چرثقیل است که از عوامل اصلی کاهش زمان انتظار مشتریان به کمتر از ۳۰ دقیقه به شمار می رود.
یادآور می شود طرح امدادنوروزی ایران خودرو از ۲۵ اسفند ماه ۹۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۳ ادامه دارد. هموطنان در صورت نیاز به خدمات و امداد می توانند با شماره سراسری و شبانه روزی ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.