اعلام نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال + لینک

نتایج نهایی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و حدود ۹ هزار نفر در این دوره از آزمون دکتری پذیرفته شده اند و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به لینک زیر از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

مشاهده نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال

 

حدود ۹ هزار نفر در این دوره از آزمون دکتری پذیرفته شدند و پذیرفته شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که زمان بندی خاصی را برای ثبت نام اعلام نکرده اند، می توانند در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه با مراجعه به محل قبولی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ثبت نام کنند.

دومین آزمون نیمه متمرکز دکتری با رقابت ۱۷۸ هزار و ۴۵۳ داوطلب در ۲۵ فروردین ماه برگزار شده بود. از میان ثبت‌نام کنندگان ۶۰٫۴۹ درصد داوطلبان را مردان و ۳۹٫۵۱ درصد داوطلبان را زنان تشکیل می دادند.

در نهایت پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، ۳۵ هزار و ۸۷۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۹۵ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کردند.

از تعداد ۳۵ هزار و ۹۵ نفر از انتخاب رشته‌کنندگان، فهرست اسامی ۱۶ هزار و ۴۶ نفر به عنوان معرفی‌شدگان برای شرکت در مصاحبه با چند برابر ظرفیت و حداکثر در چهار کد رشته محل از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد و در نهایت حدود ۹ هزار نفر پذیرش شدند.

گزینش نهایی داوطلبان بر اساس نمرات ارسالی از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره کل آزمون کتبی و ۲۰ درصد معدل‌های تراز شده دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد با ضریب یک و نمره مصاحبه اعلامی دانشگاه‌ها با ضریب دو و سهمیه داوطلبان انجام شده است.

——————————————————————————–


اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ اعلام‌ فهرست‌ اسامی‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال


Older news items:

  • ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون فلوشیپ پزشکی آغاز شد
  • آغاز تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته جدید برای داوطلبین دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام برای آزمون دوره های فراگیر پیام نور اعلام شد
  • ساعت انتشار نتایج کنکور دکتری اعلام شد
  • نتایج نهایی آزمون دکتری فردا اعلام می‌شود


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.