اعلام نتایج آزمون های استخدامی

نتایج آزمون های استخدامی تا پایان هفته اعلام می شود و نیروهای پیمانی به نیروی رسمی تبدیل می شوند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: استانها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالعلی تاجی تصریح کرد: برخی استانها برای تعدادی از سهمیه استخدامی خود نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کرده بودند که نتایج آن تاکنون اعلام نشده بود لذا می بایستی حداکثر تا پایان هفته جاری نتایج اعلام شود و برای مابقی سهمیه خود بلافاصله نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کنند.

رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی

وی در ادامه در خصوص تبدیل وضع کارمندان پیمانی به رسمی خاطرنشان کرد: از این پس دستگاههای ملی و استانی می توانند بدون سئوال از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نسبت به تبدیل وضع کارکنان پیمانی خود که حداقل ۳ سال در مشاغل حاکمیتی سابقه کار دارند اقدام کنند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت افزود: قبل از این دستگاهها می بایستی بر اساس تبصره ۲ ماده ۵۷ قانون برنامه برای تبدیل وضع نیروهای پیمانی خود که حداقل ۳ سال سابقه کار مشاغل حاکمیتی دارند از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری کسب تکلیف می کرد که این اختیارات به خود دستگاهها واگذار شده تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

 

منبع خبر : ایسنا

نوشته اعلام نتایج آزمون های استخدامی اولین بار در پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.