اعلام نتایج استخدامی استانداری گیلان

داوطلبان گرامی لازم به یاد آوری است بر اساس مفاد انتشار آگهی:

۱- مدارک پذیرفته شدگان در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی منتشره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شرکت در آزمون به منزله تایید مدارک نمی باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

۲- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی، حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی را کسب کرده اند به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی می باشد.

۳- لیست پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت بر اساس حروف الفبا مرتب شده و ملاک تقدم داوطلبان نمی باشد.

۴- در رشته شغلی شهرهایی که فاقد نام پذیرفته شده می باشد، هیچ یک از داوطلبان موفق به کسب حد نصاب لازم در آزمون نشده اند.

۵- کارکنان غیر رسمی و همچنین نیروهای شرکتی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار شده اند.

۶- ایثارگران و معلولین از سهمیه قانونی بر اساس مفاد انتشار آگهی برخوردار شده اند

. ۷- زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق دستگاه اجرایی ذیربط به اطلاع پذیرفته شدگان واجد شرایط خواهد رسید. دریافت لیست قبول شدگان سه برابر ظرفیت دریافت نمرات آزمون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.