اعلام نمایش‌های منتخب و داوران بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر

۲۴م دیماه ،

محسن بناساز- مدیر بخش رادیو تئاتر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر- نمایش‌های منتخب و داوران بخش رادیو تئاتر را معرفی کرد.

به گزارش هنرآنلاین، به نقل از محسن بناساز، نادر برهانی مرند، کورش نریمانی و محسن قصابیان داوری آثار برتر را به عهده دارند.

۱۷استان در بخش رادیو تئاتر این دوره حضور فعال داشتند و نمایش های “همه دزدها، دزد نیستند” تنظیم و کار مینو جبارزاده، “آهسته صدایم کن” نوشته باقر سروش و کارگردانی عمار خطی از تهران، “جلد اول چاپ آخر” نوشته مجید حیدری و کارگردانی محمدحسن عشقیان ، “هشت گال” کار پیمان یاحقی و “ادوارد و ننه” نوشته سیدحسن حسینی و کارگردانی مسعود زنوزی از تهران انتخاب شدند.

از میان آثار ارسالی شهرستان ها نیز “شبیه شمر” کار مهدی خدایی از قزوین، “کفش های فرشته” کار امیر بختیاری از قزوین، “ننه باران بخواند” کار بهرام نوری از رشت، “یک دروغ زیبا” نوشته بابک صفی خانی و کارگردانی محسن عرب شاهی از سیستان و بلوچستان، “مسافر” نوشته آسیه امام رضایی و کارگردانی آرش جمال الدینی از فارس، “آن سوی خط” نوشته جهانشاه آل محمود و کارگردانی امید تنی از مرکز خلیج فارس و “ریحان” کار مجید حمزانلویی از خراسان شمالی انتخاب شدند.

بخش رادیو تئاتر سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با همکاری مشترک مرکز هنرهای نمایشی و مرکز هنرهای نمایشی رادیو از ۲۶ دی تا ۱ بهمن ماه در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۶ دی تا ۱۲ بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح در تهران و ۵ استان کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.