اعلام پایگاههای پذیرش حامیان طرح اکرام ایتام /جذب ۵۰ هزار حامی طی ماه رمضان

سعید ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: طرح اکرام ایتام همزمان با شهادت حضرت علی(ع) توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری صدا و سیما در سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: همزمان با روز ۲۱ ماه رمضان پایگاههای پذیرش حامیان طرح اکرام ایتام در سراسر کشور فعال شده است پایگاههای طرح اکرام ایتام در شهر تهران با همکاری صدا و سیما در حسینیه ارشاد،مسجد النبی،امامزاده صالح و محل برگزاری جشن رمضان واقع در مجتمع فرهنگی ولایت در سوهانک از ساعت ۱۰ صبح تا پایان شب دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۷۳هزار یتیم خانواده کمیته امداد امام (ره) تحت حمایت ۶۱۵ هزار حامی نیکوکار قرار دارند، اظهار داشت: از ابتدای اه رمضان تاکنون ۵۰ هزار حامی برای حمایت از ایتام جذب شده اند اما پیش بینی شده تا پایان ماه تعداد حامیان به ۱۵۰ هزار نفر برسد.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد تاکید کرد: نیکوکاران و حامیان می توانند روز جمعه با مراجعه به این پایگاهها ضمن ثبت نام از ایتام، حمایت مالی ومعنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه ۲۰ هزار تومان عهده دار شوند که البته حامیان میتوانند مبلغ بیشتر از میزان عنوان شده را نیز به حساب ایتام واریز کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.