اعلام کاندیداتوری «کواکبیان» تا ۲۵ اسفند

ایران > انتخابات
رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم‌سالاری اعلام کرد که دبیر کل این حزب تا ۲۵ اسفند، نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را اعلام می‌کند.

فارس نوشت: میرزابابا مطهری‌نژاد پس از برگزاری نشست فصلی حزب مردم‌سالاری در قم اعلام کرد: مصطفی کواکبیان تا ۲۵ اسفند در یک نشست خبری کاندیداتوری خود در انتخابات ۹۲ را اعلام می‌کند.

این تصمیم در نشست فصلی حزب مردم‌سالاری گرفته شد که با حضور دبیر کل و اعضای شورای مرکزی و همچنین اعضای دفتر سیاسی و مسئولان شاخانه‌ها و کمیته‌های اجرایی و دبیران استانی این تشکل اتخاذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری گفت که شرکت‌کنندگان در نشست فصلی این حزب، پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با چند تن از مراجع و علما ملاقات و رهنمودهای لازم را از آنها کسب کردند.

میرزابابا مطهری‌نژاد تصریح کرد «در جریان این دیدارها، علما بر لزوم تقویت تحزب و حضور همه جناح‌های سیاسی با سلایق متفاوت در عرصه تعیین سرنوشت انتخابات ۹۲ تاکید کردند».

بر اساس این گزارش، کواکبیان در همایش فصلی حزب متبوعش با تحلیل اوضاع روابط بین‌ الملل، کشتار شیعیان پاکستان را به شدت محکوم کرد و دولت آن کشور را مسئول حفظ جان مسلمانان پاکستانی دانست.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.