اعمال محدودیت های شدید برای اهالی قدس از سوی صهیونیستها

شنبه ۱۳ خرداد – ۰۲:۵۹:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اهالی قدس با سیاست های دوگانه رژیم صهیونیستی در زمینه صدور مجوز ساخت و ساز روبرو هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، سیاست های دوگانه شهردار قدس که نماینده رژیم اسرائیل در این شهر به شمار می رود باعث شده است هفتاد هزار نفر از اهالی قدس از حق سکونت در شهر خود محروم شوند.
به گزارش امروز شنبه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم : ادامه شهرک سازی رژیم اسرائیل در محله های قدس هرگونه شک و تردید را در خصوص سیاست های دوگانه اسرائیل از بین برده است بطوریکه بسیاری از شهرک نشینان اقدام به ساخت و ساز بدون مجوز در محله “سلوان ” در قدس کرده اند و مقامات این رژیم در برخورد با آنها تعلل می کنند.
این گزارش خاطر نشان می کند : تخریب منازل و جلوگیری از ساخت و ساز در محله های عربی در قدس و ادامه و گسترش ساخت و ساز در محله های یهودی نشین در این شهر از اهداف اسرائیل علیه اهالی قدس که به دنبال محروم کردن هفتاد هزار تن از اهالی قدس از سکونت در این شهر است پرده بر می دارد.
“یوسف علالو” معاون شهردار قدس گفت: شهرداری قدس همچنان ساخت و ساز یهودیان را در شرق قدس تشویق می کند بطوریکه هدف آنها این است که جمعیت یهودیان را در قدس افزایش دهند تا اکثریت از آن آنها باشد.
وی تصریح کرد : صهیونیستها می خواهند ترکیب جمعیتی قدس را به هم بزنند تا واقعیت های جدیدی را در این شهر خلق کنند و انرا بطور کامل اشغال کنند .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۲۱۴۵۹۱۵۲۹۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.