اعمال محدودیتهای ترافیکی در زمان برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها

اعمال محدودیتهای ترافیکی در زمان برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها

عصر خودرو : رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: با توجه به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، احتمال اعمال محدودیتهای گسترده ترافیکی وجود دارد.

به نقل از مهر، سرهنگ محسن مهرایی در نشست هماهنگی اجرای طرح تابستانی با اعلام اینکه فصل تابستان فصل پر سفر شهرهای مسافرپذیر است، گفت: تمهیدات لازم برای برقراری نظم ترافیکی در شهرهای مسافرپذیر انجام شده است در حالیکه دو موضوع اجرای مراسم نیمه شعبان در قم و جمکران و اجلاس سران غیرمتعهدها در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای مراسم نیمه شعبان در قم و جمکران پیش بینی شده است و نیروهای کمکی نیز در اطراف مسجد و شهر قم مستقر می شوند.

به گفته مهرایی، برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها یک ماموریت ویژه و مهم است که جلسات هماهنگی آن از ماه گذشته آغاز شده و ممکن است در این ایام محدودیت های ترافیکی گسترده اعمال و حتی ادارات نیز تعطیل شوند.

رئیس پلیس ترافیک شهری با اعلام اینکه باید واحدهای اورژانس در شهرها از نظر کمیت و کیفیت ارتقا یافته و تقویت شوند، گفت: با تقویت نیروهای اورژانس می توانیم تلفات انتقال مصدومین حوادث ترافیکی را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه شرکتهای بیمه همکاری لازم را با پلیس ندارند، افزود: شرکت های بیمه در زمان پرداخت خسارات بدون کروکی به خوبی اقدام نمی کنند و همین امر هزینه کاری پلیس را افزایش می دهد و شهروندان پس از چند بار مراجعه به بیمه برای دریافت کروکی به پلیس مراجعه می کنند. این کار بیمه ها با روح قانون در تضاد است.

چهارشنبه ۲۴ خرداد   ۱۵:۱۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.