اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز هشتم محرم در شهر زنجان

۰۲م آذر ،

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز هشتم محرم در شهر زنجان

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روز هشتم محرم از ساعت ۱۲ ظهر در شهر زنجان اعمال خواهد شد.

به نقل از مهر سرهنگ مقصود شمس آذز افزود: به منظور برقراری نظم و انضباط ترافیکی همزمان با حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، محدودیت‌های ترافیکی اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: بنا به اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی استان با توجه به حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز هشتم محرم انجام می‌شود، به منظور برقراری نظم و رفاه حال عزاداران حسینی، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز جمعه به اجرا گذاشته می‌شود.
سرهنگ آذر افزود: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد همه وسایل نقلیه در مسیرهای تعیین شده تا پایان مراسم عزاداری ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: اعمال محدودیت پلیس از خیابان امام از صدر جهان تا میدان آزادی، اول خیابان فردوسی تا سبزه میدان، ضلع غربی خیابان زینبیه تا سبزه میدان، خیابان سعدی وسط از تقاطع داود قلی تا خیابان صدر جهان، تقاطع مسگرها تا صدر جهان و خیابان خواجه نصیر طوسی از داود قلی تا صدر جهان صورت خواهد گرفت.
سرهنگ شمس آذر افزود: همچنین محدودیت ترافیکی در محدوده خیابان فردوسی تا سبزه میدان اعمال می‌شود و تردد وسائل نقلیه در ضلع غربی خیابان زینبیه تا سبزه میدان و خیابان سعدی وسط از تقاطع داود قلی تا خیابان صدر جهان ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تردد همه کامیون‌ها از صبح فردا تا پایان مراسم دسته عزاداری حسینیه اعظم از خیابان خیام ممنوع است و محدودیت ترافیکی در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی از حد فاصل داودقلی تا صدر جهان نیز اعمال می‌شود.

پنجشنبه ۲ آذر   ۱۴:۲۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.