اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

ایگاه خبری پلیس،سرهنگ”جعفر محمد نژاد” با اعلام این خبر افزود: با توجه به گرامیداشت بیست وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی(ره) و تعطیلات ایام ۱۴ و ۱۵خردادماه،محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز سه شنبه ۱۶ خرداد  در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد:با توجه به افزایش حجم سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک،محدودیت های ترافیکی در راستای افزایش ایمنی و ایجاد کشش وروانی و تسهیل در امر عبور ومرور درسطح محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد موتور سیکلت از ساعت۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۰خرداد تا ساعت ۲۴روز سه شنبه ۱۶ خرداد از محور”کندوان (چالوس- کرج)،هراز،فیروزکوه و بالعکس”ممنوع است.

وی افزود: درمحور” کرج- چالوس” تردد انواع تریلی و کامیون ها کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۱خرداد ماه از “مرزن آباد به سمت کرج “ممنوع و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه تا۲۴ از” کرج به سمت مرزن آباد” یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی در این محور در روز دوشنبه ۱۵خردادماه اشاره کرد و افزود:تردد انواع وسایل نقلیه در این محوراز ساعت۱۴ تا ۲۴ در این روز از” کرج به سمت چالوس”ممنوع و از ساعت ۱۶:۳۰روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه تاساعت ۲بامداد روزسه شنبه ۱۶ خرداد ماه از”مرزن آباد به سمت کرج” یک طرفه خواهد بود.

“محمدنژاد” همچنین به محدودیت های ترفیکی در محور”هراز” اشاره کرد وافزود:تردد کلیه تریلی ها از این محور کماکان ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا۲۴ روزهای چهارشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۰،۱۲،۱۳،۱۴ خرداد ماه و از ساعت ۶صبح تا ۲۴ روز های پنج شنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۵ خرداد ماه ممنوع است.

وی اظهارداشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۲۱ روز شنبه ۱۳ خرداد ماه تا ساعت۶صبح روز یکشنبه۱۴خرداد ماه از”رودهن (انتهای بلوار کریتون ) به سمت آمل”ممنوع و از ساعت ۲۳ روزشنبه مورخ۱۳ تا ساعت۶ صبح روز یکشنبه ۱۴ خرداد تردد از” آمل به سمت رودهن” یک طرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت۱بامداد روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه از “رودهن به سمت آمل” ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روز دوشنبه تا ساعت۱ بامداد روز سه شنبه تردد کلیه وسایل نقلیه از”آب اسک به رودهن” بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلی ها به استثنای تریلی ها حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ،جمعه،شنبه و یک شنبه ۱۰،۱۲،۱۳،۱۴ خرداد ماه و همچنین از ساعت۶ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و دوشنبه ۱۱ و۱۵ خرداد ماه از” تهران به طرف قائم شهر” و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ”محمد نژاد”درخاتمه عنوان داشت:مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.