اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در کرمانشاه از فردا(شنبه)

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: برای کنترل کرونا در استان کرمانشاه اعمال محدودیت‌های جدید در نظر گرفته شده است.

مسعود بهرام نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استمرار وضعیت “قرمز” کرونا در استان گفت: متاسفانه در چند هفته اخیر آمار مبتلایان و موارد بستری کرونا در حال افزایش است و همین امر استان را در وضعیت “قرمز” کرونا قرار داده است.

بهرام نژآد تصریح کرد: در همین راستا اعمال محدودیت هایی در دستور کار قرار گرفته و ۱۷ محدودیت برای مشاغل گروه سوم و چهارم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جزییات این محدودیت ها فردا (۱۴ تیر) در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان مطرح خواهد شد و از فردا هم این محدودیت‌ها لازم الاجراست.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه در خصوص احتمال تعطیلی کرمانشاه در پی ادامه دار شدن وضعیت “قرمز” گفت: تعطیلی به هیچ عنوان در دستور کار ستاد ملی کرونا نیست، بنابراین هیچ استانی هم تعطیل نمی شود.

بهرام نژاد تصریح کرد: فعلا جهت کنترل کرونا محدودیت هایی قرار است اعمال شود و اگر این محدودیت‌ها جواب ندهد در هفته‌های آتی تصمیمات دیگری اخذ خواهد شد که بسته به شرایط بیماری دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.