اعمال محدودیت وسایط نقلیه سنگین در محور اردبیل ـ آستارا

۱فروردین ۱۳،

اعمال محدودیت وسایط نقلیه سنگین در محور اردبیل ـ آستارا

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ‌به دنبال کسب نتایج مثبت از اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ سرچم در ایام نوروز این اعمال محدودیت در محور اردبیل ـ آستارا نیز انجام می‌شود.

 

به نقل از فارس،  از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای استان اردبیل اظهار داشت: ما از ماه‌ها پیش با تشکیل جلسات مستمر و هفتگی سعی کردیم، هماهنگی‌های لازم را بین دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در شأن آنها انجام دهیم که در این باب بحث کنترل بازار، تردد ایمن و سهل همراه با مهیا بودن جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری در دستورکار بوده است.

وی با قدردانی از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت در رصد دقیق بازار و کاستن از تب و تاب‌های تنش‌آفرین خاطرنشان کرد: امسال برخلاف سال‌های قبل با تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها ارائه سرویس به مردم به شکل مطلوب‌تر و با محتوای شایسته‌تری انجام شده و کاهش دغدغه‌های مردمی را در این حوزه شاهد بودیم.

میرجعفریان، موضوع امدادرسانی به اتفاق‌دیدگان احتمالی و صدور اطلاعیه‌های هواشناسی به همراه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بعضی از مسیر را یادآور شد و تصریح کرد:‌ با نتایج مثبتی که با اعمال محدودیت برای خودروهای سنگین در محور اردبیل – سرچم گرفتیم در تلاش هستیم این اعمال محدودیت تردد وسایط نقلیه سنگین را در محور اردبیل – آستارا نیز اعمال کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد:‌ قبل از فعالیت ستاد، مانورهای مختلفی با هدف هماهنگی بیشتر انجام شده و به صورت شبانه‌روزی نیروها در حال آماده‌باش برای سرویس مناسب می باشند.

سامانه بارشی در راه است، اما مسافران نگران نباشند

از اردبیل، در ادامه این جلسه، معاون اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل به گمنام بودن فعالیت‌های هواشناسی و ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع در این حوزه اشاره کرد و ادامه داد:‌ ما از طریق رسانه‌ها و پایگاه اینترنتی گویای خود پیش‌بینی‌ها را به صورت چند روزانه انجام داده و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

علی دولتی‌مهر گفت: ‌از فردا موج تازه بارشی وارد منطقه می‌شود و اواخر وقت شنبه بارش‌های رگباری و رعد و برق همراه با وزش باد را در مرکز استان اردبیل و شهرهای سرعین و مشگین‌شهر شاهد خواهیم بود که البته در این زمینه نباید مسافران و گردشگران نگرانی داشته باشند.

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی با بیان اینکه به صورت ۲۴ ساعته اکیپ‌ها فعالیت می‌کنند و بیش از ۶۰ گشت موتوری، ۹۴ گشت خودرویی و ۴۰۰ گشت پیاده در این ایام به ویژه در مناطق جرم‌خیز انجام وظیفه می‌کنند، افزود: ۲۴ واحد خودروی خود را در خدمت پلیس راه گذاشتم تا با همراهی ۴۹۰ نفر طرح‌های نظارتی و کنترلی انجام شود.

امیرابراهیم کریم‌خانی تصریح کرد: ‌ما در تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و بسیاری از اماکن پرتردد مسافران حاضر بوده و پلیس راه نیز در محورهای مختلف به ویژه محور اردبیل – سرچم سعی می‌کند، تلفات احتمالی را به حداقل برساند.

جمعه ۲ فروردین   ۱۸:۳۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.