اغذیه فروشی در کجاها ممنوع است؟

رییس اتحادیه صنف اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران با بیان این‌که قبل از صدور پروانه اغذیه‌فروشی، صلاحیت فردی اغذیه‌فروش و مکان اغذیه‌فروشی باید مورد بررسی قرار گرفته و تایید شود، گفت: مجوز فعالیت به اغذیه‌فروشان در چهارراه‌ها، میادین یا جاهای پرترافیک داده نمی‌شود، چون ممکن است خودروها جای پارک نداشته باشند یا مشکلاتی دیگر به دنبال آن ایجاد شود.

اسدالله احمدی شهریور در گفت‌وگو با  ایسنا، در پاسخ به این سوال که چگونه در حال حاضر برخی از اغذیه‌فروش‌ها در میادین و چهار‌راه‌ها فعالیت می‌کنند؟ گفت: این مراکز از قبل مجوز گرفته بودند، ولی در قانون جدید به این مکان‌ها برای ایجاد اغذیه‌فروشی مجوز داده نمی‌شود.

وی اظهار کرد: پیش از صدور پروانه برای اغذیه‌فروشان، آنها را به اداره اماکن و وزارت بهداشت معرفی می‌کنیم که صلاحیتشان مورد بررسی قرار گرفته و دارای شرایط مورد نیاز باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اغذیه‌فروشانی در تهران هستند که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز فعالیت ‌کنند؟ گفت: بله. ما آنها را به اماکن معرفی می‌کنیم و مطابق قانون دستور پلمپ آنها صادر می‌شود.

رییس اتحادیه صنف اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران در ادامه با بیان اینکه مراکزی که می‌خواهند فعالیت کنند، باید ازنظر صلاحیت فردی و اخلاقی نیز مورد تایید باشند، گفت: بعد ازاین مرحله در صورت داشتن شرایط لازم و صلاحدید، به متقاضی مطابق پروانه مجوز داده می‌شود.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.