اغفال دختران مجرد با وعده ازدواج

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

رئیس پلیس فتا استان البرز در تشریح این خبر گفت: مرد میانسالی با در دست داشتن شکوایه‌ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و در حالی که بسیار مضطرب و پریشان بود گفت: چندی پیش مطلع شده است که دخترش با مرد جوانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و این فرد با فریب فرزندش و دادن وعده ازدواج و آشنایی بیشتر با وی عکس‌ها و تصاویر خصوصیش را دریافت کرده است.
پدر مضطرب در ادامه گفت: چندی پیش دخترش متوجه انتشار عکس‌هایش در فضای مجازی شده و پس از تماس با آن مرد در خصوص انتشار عکس‌ها از وی توضیح می‌خواهد که وی در کمال بی‌شرمی به او می‌گوید که هدف وی از انتشار عکس‌ها بردن آبروی وی بوده و اگر می‌خواهد این روند ادامه نیابد باید مبلغ وجه نقدی را که می‌خواهد به او بدهد.
وی بیان داشت: به گفته پدر این دختر جوان اکنون حال روحی وی بسیار وخیم است و چندین بار تا مرز خودکشی رفته و این احتمال می‌رود که هر لحظه دست به خودکشی بزند.
رییس پلیس فتا استان البرز تصریح کرد: با توجه به حساسیت بالای موضوع شناسایی و دستگیری این مرد شیاد در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
ایشان خاطرنشان کرد: در ادامه، تحقیقات تخصصی برای کشف جرم و شناسایی مجرم آغاز شد و با جمع آوری مستندات و بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
رییس پلیس فتا استان البرز بیان داشت: در بررسی هارد کامپیو‌تر متهم علاوه بر فیلم و عکس مربوط به شاکی، حجم قابل توجهی فیلم و عکس‌های مربوط به بسیاری از دختران جوان که به وسیله این مرد شیاد اغفال شده و قصد کلاهبرداری از آن‌ها را داشت کشف شد.
ایشان در پایان به شهروندان به خصوص دختران جوان هشدار داد: شبکه‌های اجتماعی هیچ‌گاه نمی‌تواند بستر امنی برای آشنایی و شناخت شریک زندگی باشد، چرا که این فضا مجازی بوده و نمی‌تواند تضمین کننده اطلاعات صحیحی از چهره واقعی افراد باشد.
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.