افاضلی: در بعضی از اقلام دارویی با کمبود مواجهیم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ممتاز نیوز در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،
ممتاز نیوز: مدیرعامل یک شرکت داروسازی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در تامین بعضی اقلام دارویی با کمبود مواجهیم، گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی در جهت حل مشکلات این حوزه تلاش نمایند.

سیامک افاضلی در گفت‌وگو با خانه ملت  با بیان اینکه هلال‌احمر از زمان جنگ برای تامین نیازهای دارویی کشور تلاش‌های بسیاری نموده است، تصریح نمود:‌ خوشبختانه عملکرد این سازمان در چند سال اخیر در ارائه داروها به ویژه داروهای خاص به بیماران بسیار مطلوب بوده است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون به سبب مسائل مختلفی کشور با مشکلاتی در حوزه دارو مواجه است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان‌های مربوطه در آینده‌ای نه چندان دور مشکلات حوزه دارو برطرف خواهد شد.

افاضلی با اعلام اینکه هم‌اکنون کشور در بعضی از اقلام دارویی با کمبود مواجه است، یادآور شد: این کمبودها تنها در زمانی رخ می‌دهد که سازمان هلال‌احمر به دنبال تامین و خرید محصولات دارویی است لذا زمانی که محصولات خریداری می‌شود، کمبودهای دارویی هم برطرف می‌شود.  

مدیر عامل یک  شرکت داروسازی  با تاکید بر اینکه حل مشکل تامین ارز داروهای وارداتی از قدرت هلال‌احمر خارج است، افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی در جهت اختصاص ارز مرجع برای واردات محصولات دارویی تلاش نمایند.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.