افتادن جرثقیلی سنگین روی چند ماشین +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه جرثقیل سنگین به روی یک ساختمان و تعدادی خودروی سواری در شمال تهران خبر داد.

در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در ساعت ۱۲:۵۵ ظهر دیروز وقوع واژگونی یک دستگاه جرثقیل سنگین به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ایستگاه ۵۸ و نجات سه به محل حادثه واقع در سعادت‌آباد میدان سرو، اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که این جرثقیل سنگین مشغول چیدن تیرآهن برای یک برج در حال ساخت بوده که به دلیل سست بودن جای جک‌ها، ابتدا بر روی یک ساختمان مسکونی سقوط کرده و باعث تخریب بخشی از آن شده است.

وی ادامه داد: این جرثقیل پس از آن بر روی سیم‌های برق افتاده و در نهایت بر روی تعدادی از خودروهایی که در حاشیه خیابان پارک شده بودند، واژگون شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین با اشاره به نجات یک راننده تاکسی و یک مسافر از مرگ حتمی در این حادثه به ایسنا گفت: در همان محل واژگونی جرثقیل یک دستگاه تاکسی مشغول پیاده کردن مسافر بود که به محض دیدن حادثه راننده و مسافر هر دو به سرعت از تاکسی خارج شدند و لحظاتی پس از آن جرثقیل به طور کامل به روی تاکسی سقوط و خسارت زیادی به آن وارد کرد.

ملکی با بیان این که در جریان این حادثه فردی کشته‌ نشده است، گفت: تنها مجروح این حادثه راننده جرثقیل بوده که پس از عملیات نجات، عوامل آتش‌نشانی وی را به تکنیسین‌های اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پایتخت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات و ایمن سازی محیط، محل را به عوامل مربوطه تحویل داده و صحنه را ترک کردند.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.