افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بدون سخنرانی‌های طولانی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تالار وحدت میزبان افتتاحیه فیلم فجر می‌شود

مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر با اجرای فرزاد حسنی و کارگردانی محمد حیدری عصر روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی؛ در حالی قرار است مراسم افتتاحیه سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تالار وحدت برگزار شود که عدم سخنرانی‌های طولانی و طراحی متفاوت مراسم افتتاحیه از ویژگی‌های آن است.

این مراسم در مدت زمان دو ساعت از ساعت ۱۸/۳۰ تا ۲۰/۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد که تلاش برای عدم برگزاری مراسم خسته‌کننده مهمترین ویژگی افتتاحیه فیلم فجر سی‌ودوم است.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در افتتاحیه جشنواره امسال هیچ خبری از سخنرانی‌های طولانی و خسته کننده نیست و حتی تنها فردی که قرار است به صورت مستقیم و روی صحنه سخنرانی کند، رئیس سازمان سینمایی است که سخنرانی حجت‌الله ایوبی نیز بسیار کوتاه و موجز پیش‌بینی شده است.

همچنین علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر نیز قرار است به شیوه متفاوتی گزارش خود را ارائه دهد و در مدت زمان حدود ۴ دقیقه‌ای و با ترکیبی از کلیپ‌های زنده و آرشیوی گزارش خود را ارائه خواهد داد.

بنابراین گزارش، یکی از بخش‌های ویژه مراسم افتتاحیه کلیپی ویژه در ارتباط با انقلاب اسلامی است که با طراحی و اجرای منحصر به فردی اجرا می‌شود.

در مراسم افتتاحیه همچنین بزرگداشت هما روستا، مهدی هاشمی و جهانگیر میرشکاری به پاس یک عمر فعالیت موثر و مستمر سینمایی برگزار خواهد شد که قرار است برای تقدیر از هرکدام از این سه هنرمند، سه سینماگر شاخص روی صحنه حاضر شوند.

همچنین اجرای موسیقی نیز یکی دیگر از بخش‌های مراسم افتتاحیه است که رضا یزدانی در مدت زمان ۱۵ دقیقه ۳ قطعه را برای مراسم حاضران اجرا خواهد کرد و به احتمال فراوان یک گروه موسیقی دیگر نیز به اجرای یک قطعه موسیقی ۴ دقیقه‌ای خواهند پرداخت.

آئین پایانی مراسم افتتاحیه نیز بخشی کاملا ویژه است که در آن سیمرغ‌های ۳۲ دوره جشنواره فجر به صورت تصویری به نمایش درخواهد آمد و پس از آن از پوسترهای ۳۲ دوره جشنواره فیلم فجر در قالب طراحی ویژه‌ای رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.