افتتاحیه “کارگاه‌ جنگ نرم” فردا در استان سمنان با حضور صلاحی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سازمان بسیج اساتید کشور طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد شش کارگاه جنگ نرم در شش استان کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، سازمان بسیج اساتید کشور طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد شش کارگاه جنگ نرم در شش استان کشور برگزار می‌کند.

استان‌های خراسان جنوبی، سمنان، خراسان شمالی، البرز، قزوین و استان کهکیلویه و بویراحمد از استان‌هایی هستند، که از سوی معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید برای برگزاری این کارگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است؛ کارگاه‌های جنگ نرم بسیج اساتید کشور با هدف ارتقای توانمندی اساتید در مواجهه با جنگ نرم، تربیت نیروهای متخصص و هوشمند در دانشگاه‌های کشور، عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری، فراگیری مهارت تحلیل برآورد جنگ نرم متناسب با محیط‌های مختلف، شناخت درست از تحولات سیاسی، هوشمندی سیاسی در مواجهه با مسائل سیاسی و ارتقای توانمندی فکری و فرهنگی، تعمیق معرفت و بصیرت سیاسی اساتید بسیجی از سوی سازمان طراحی و پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ سازمان بسیج اساتید کشور سال گذشته در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان سازمانی در استان‌های مذکور کارگاه جنگ نرم برگزار کرده است و بیش از ۲۰۰۰ نفر از اساتید بسیجی از این کارگاه‌ها استفاده کردند.

هم‌چنین کارگاه جنگ نرم استان سمنان صبح فردا با حضور دکتر سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید آغاز به‌کار می‌کند و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.