افتتاح آزمایشی شبکه سلامت

جام جم آنلاین: معاون سیما با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴ شبکه تلویزیونی در حال حاضر گفت: شبکه سلامت با دو ساعت پخش برنامه فعالیت آزمایشی‌اش را آغاز کرده است.

علی دارابی، معاون سیمای رسانه ملی در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان، با اشاره به این که چهار مناسبت رمضان، دهه فجر، نوروز و تابستان جزو مناسبت‌هایی است که تلویزیون ویژه‌برنامه‌های زیادی را برایشان تدارک می‌بیند اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم تقدیر این است که نشان بدهیم چشمانی بینا خدمات برنامه‌سازان را می‌بیند. البته برای دیگر برنامه‌ها نیز در طول سال مراسم مشابهی برگزار می‌شود.

وی استانداردسازی و الگوسازی را جزو دیگر اهداف مراسم تقدیر خواند و گفت: تقدیر از یک برنامه به این معنا نیست که آن کار عاری از اشکال و نقص است، بلکه نشان‌دهنده این است که داریم تلاش می‌کنیم کیفیت برنامه‌ها را بهتر کنیم.

دارابی با اشاره به فعالیت امپراطوری رسانه‌ای غربی تاکید کرد: این امپراتوری تلاش می‌کند بر چهره باطل لباس حق بپوشاند. در این شرایط رسالت و وظیفه رسانه ملی بسیار دشوار و سخت است. چرا که باید در خور شأن مردم و با رویکرد و گفتمان دینی دست به تولید برنامه‌هایش بزند.

معاون سیما با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴ شبکه تلویزیونی در حال حاضر گفت: شبکه سلامت با دو ساعت پخش برنامه فعالیت آزمایشی‌اش را آغاز کرده است. تمامی شبکه‌های نسل جدید شبکه‌های تخصصی است که مخاطبان خاص هر حوزه را با خودشان همراه می‌کند. امیدواریم در مدت کوتاهی شاهد جشن تولد بیستمین شبکه تلویزیونی رسانه ملی باشیم.

دارابی با اشاره به تولید کارهای معارفی و دفاع مقدس در سیما گفت: در ۹سال اخیر بیش از ۵۰ فیلم و ۱۶ سریال در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است. در حوزه ساخت آثار مربوط به دوره پهلوی نیز در همین مدت بیش از ۴۵ سریال و ۵۰ فیلم تولید شده است که کلاه پهلوی یکی از بهترین این سریال‌هاست که نشان می‌دهد غربی‌ها می‌خواسته‌اند فرهنگ برهنگی را در ایران نهادینه کنند. در سال آینده نیز چند سریال با موضوع دوران پهلوی روانه آنتن می‌شود. این سریال‌ها ثابت می‌کند که بخش زیادی از عقب‌ماندگی ما به این دوران مربوط می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.