افتتاح اولین پایگاه استعدادیابی ورزش سه گانه کشور در قزوین

۱۴اردیبهشت،

فعالیت اولین پایگاه استعدادیابی ورزش سه گانه کشور با برگزاری آیینی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، در آیین افتتاح این پایگاه که با حضور مسئولان فدراسیون ورزش سه گانه و استان قزوین برگزار شد.

محمدعلی صبور با ابراز خرسندی از استقبال پرشمار دانش آموزان قزوینی اظهار داشت: با توجه به نوپا بودن ورزش سه گانه در ایران، استعدادیابی و شکوفایی توانایی های ورزشکاران دراولویت برنامه های این فدراسیون قرار دارد.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه همچنین ضمن قدردانی از فعالیت های مطلوب صورت گرفته توسط هیات ورزش سه گانه قزوین طی دو ماه اخیر، از تلاشهای سیدامیر حسسینی سرپرست این هیات تجلیل کرد.

در آیین افتتاح اولین پایگاه استعدادیابی ورزش سه گانه کشور در قزوین که محمدسمیعی و مهرانگیر حسین جمال نایب رییسان فدراسیون ورزش سه گانه و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان، معاون مدیرکل آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه های استان قزوین نیز حضور داشتند، ۴۰۰ دانش آموز ورزشکار دختر و پسر علاقه مند به فعالیت در ورزش سه گانه به همراه خانواده های خود شرکت کردند.

فعالیت اولین پایگاه استعدادیابی ورزش سه گانه کشور طی فراخوان هیات ورزش سه گانه قزوین با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش ودانشگاه این استان آغاز شد و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح استعدادیابی با هماهنگی اساتید دانشگاه در تست های مختلف شرکت کردند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.