افتتاح اولین کتابخانه تخصصی ائمه اطهار(ع) در دانشگاه هنر تهران

۲۷م دیماه ،

مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی امام‌شناسی در دانشگاه هنر تهران امروز چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، غلامرضا خواجه سروی، معاون وزیرعلوم دراین مراسم از اجرای فاز اول ایجاد کتابخانه تخصصی امام شناسی در ۳۰ دانشگاه کشور خبر داد و گفت: این مرحله تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

وی تقویت معرفت دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها نسبت به موضوع امامت و بررسی ابعاد مختلف شخصیتی و فعالیت های سیاسی و اجتماعی ائمه اطهار (ع) را از جمله اهداف راه اندازی کتابخانه تخصصی امام شناسی در دانشگاه‌ها عنوان کرد.

خواجه سروی درخصوص نحوه حمایت وزارت‌علوم از این کتابخانه‌های تخصصی گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان وزارتخانه‌های علوم و ارشاد منعقد شده است کتب‌ مورد نیاز این کتابخانه‌ها از طریق وزارت ارشاد تهیه شده و دراختیار آنها قرار خواهد گرفت.

خواجه سروی همچنین اعطای بن الکترونیک خرید کتاب به کتابخانه‌های تخصصی را از دیگر راهکارهای حمایتی وزارت علوم از این مراکز فرهنگی دانست.

فازنخست کتابخانه تخصصی امام شناسی و ائمه اطهار(ع) در دانشگاه هنر تهران با ۱۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه بصیرت افزایی با نگاه به فعالیت‌های ائمه اطهار(ع) گشایش یافته و در فازهای بعدی، رویکرد دانشگاه به حوزه نماز و نیایش خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.