افتتاح بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر

۱۴ام بهمن ،


به گزارش واحد مرکزی خبر، جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در این مراسم با خوش آمدگویی به میهمانان داخلی و خارجی جشنواره گفت: جمع حاضر الگوی بسیار زیبایی از اشخاصی است که از تمدن ها و فرهنگ های مختلف گرد هم آمدند و دغدغه فرهنگ و سینما دارند.

وی افزود: همه شما می دانید کشور عزیز و بزرگ ما تحت بی رحمانه ترین تحریم های جهانی قرار دارد، فقط به جرم اینکه می خواهد مستقل باشد و به علم و فناوری های روز دنیا دست پیدا کند.

شمقدری ادامه داد: یکی از داوران عزیز گفت فرهنگ و تمدن و فیلم های ایرانی بسیار زیباست و برای ما نکات جذاب دارد.

رئیس سازمان سینمایی کشور اضافه کرد: اطمینان می دهم که علم و تمدن و فناوری که ایران دنبالش است، به جز پیام صلح و دوستی پیام دیگری ندارد. بار دیگر ابراز خوشحالی می کنم که میزبان شما در جمهوری اسلامی ایران هستیم، در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و روزهای برفی و بارانی.

وی گفت: امیدوارم پیام صلح و دوستی و محبت ملت ایران را به همکاران و کشور خود منتقل کنید. امیدوارم تا اینجا به شما خوش قبل باشد و در ایران روزهای خوشی را سپری کنید و با خاطرات خوش به کشورتان بازگردید.

در ادامه مراسم ؛ محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر پشت تریبون قرار گرفته و به زبان انگلیسی به میهمان خارجی جشنواره فجر خوشآمد گفت و آرزو کرد در طول مدت حضور در ایران روزهای خوشی را سپری کنند.

از حاضران در این مراسم می توان به شفیع آقامحمدیان، جلیل عرفان منش، مهدی عظیمی میرآبادی، هاشم میرزاخانی، پوران درخشنده، مسعود ده نمکی، محمدرضا عرب، پگاه آهنگرانی، ابراهیم فروزش، بهنوش بختیاری، هادی مقدم دوست، جهانگیر الماسی، شیرین بینا، حبیب الله بهمنی، رضا ناجی، مسعود فراستی، مصطفی زمانی، محمد احمدی، علی معلم، علی شاه حاتمی، محمدرضا شفیعی، ابراهیم اصغری، علی خزاعی فر، سیاوش حقیقی، سعید رجبی فروتن، الهام حمیدی رامتین لوافی، همایون ارشادی، علی عطشانی و … اشاره کرد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.