افتتاح بخش MRI بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) کازرون

۱فروردین ۱۳،
ممتاز نیوز: بخش MRI بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شبکه بهداشت و درمان کازرون با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ دکتر محمد حسن طریقت منفرد ضمن بازدید از بخش های بستری بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شبکه بهداشت و درمان کازرون، بخش  MRIاین بیمارستان را افتتاح کرد.

وی همچنین در سفر به کازرون از ۴ بیمارستان درحال ساخت این شهر بازدید کرد و با مراحل ساخت و میزان پیشرفت آنها آشنا شد.

بنا بر این گزارش بیمارستان ۲۰۰ تخته درحال ساخت کازرون در۱۰ هکتار زمین با ۱۰ هزارمتر زیربنا، بیمارستان امام سجاد (ع) منطقه خشت و کنار تخته با ۳۲ تخت بستری در ۴ هکتار زمین و ۳هزار و ۲۰۰ متر زیربنا از مراکز درمانی بودند که وزیر بهداشت از مراحل ساخت آنها بازدید کرد.

این گزارش حاکیست همچنین بیمارستان ۳۲ تخته قائمیه کازرون که در ۵ هکتار زمین با ۳ هزار متر زیربنا و بیمارستان ۳۲ تخته دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر بیمارستان های درحال ساخت شبکه بهداشت و درمان کازرون بود که مورد بازدید وزیر بهداشت قرار گرفت.

بر پایه این گزارش وزیر بهداشت در سفر از شیراز به کازرون همچنین از پایگاه های اورژانس بین جاده ای از جمله پایگاه اورژانس دشت ارژن بازدید کرد.

منبع:ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.