افتتاح جاده ناتمام توسط احمدی نژاد!

این جاده درحالی با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه افتتاح گردید که تنها چند کیلومتر جلوتر و همزمان با این افتتاح ماشین آلات راه سازی مشغول کار بودند.

جمهوری اسلامی نوشت: از زنجان خبر می‌رسد جاده زنجان – تهم – چورزق که با حضور رئیس‌جمهور به طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، هنوز دردست ساخت است.
 
این جاده درحالی با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه افتتاح گردید که تنها چند کیلومتر جلوتر و همزمان با این افتتاح ماشین آلات راه سازی مشغول کار بودند.
 
به گزارش خبرنگار ستون جهت اطلاع نه تنها قسمتی از طرح افتتاح شده فاقد خط کشی می‌باشد بلکه علیرغم تاکید استاندار زنجان مبنی بر ایجاد پوشش مخابراتی در این محور، امکان ارتباط مخابراتی به هیچ وجه وجود ندارد که این موضوع رانندگان خودروهای عبوری را در صورت بروز حادثه با مشکلات فراوانی مواجه خواهد ساخت.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان زنجان:

    جوابیه مربوط به مطلب ” افتتاح جاده ناتمام توسط رئیس جمهور”

    با سلام

    احتراماً پیرو درج مطلبی در ستون جهت اطلاع آن رسانه، مبنی بر افتتاح جاده ناتمام زنجان-تهم-چورزق،جوابیه ذیل جهت استحضار و انعکاس در آن روزنامه، ایفاد می گردد.
    افتتاح جاده زنجان- تهم- چورزق توسط ریاست محترم جمهور، پس از اتمام کامل کلیه مراحل ساخت، نصب علائم ایمنی و تابلوهای اخطار در طول مسیر و نیز خط کشی کامل کل مسیر ونصب گاردریل، انجام گرفت.
    همچنین فعالیت ماشین آلات راهسازی در روز مراسم در چند نقطه ازمحور ، برای آماده سازی باند، جهت فرود هلی کوپتر حامل رئیس جمهورمحترم بود اما متأسفانه در آن رسانه این گونه وانمود شده است که ماشین آلات مذکور برای ادامه عملیات ساخت جاده، فعالیت می کردند.
    خاطر نشان می سازد: این محور از تاریخ ۳ خرداد سال جاری به طورغیر رسمی زیر بارترافیک بوده و عبور ومرور جریان داشته است و نیز قبل از افتتاح رسمی، هیئت بازرسی از طرف رئیس جمهور به همراهی استاندار از پروژه بازدید به عمل آورده وپس از تآییدکردن ، به طور رسمی افتتاح شد.
    در پایان ضمن تأکید بر لزوم اطلاع رسانی صحیح و صادقانه، به اطلاع می رساند این اداره کل آماده ارائه هرگونه اطلاعات جامع و صحیح به اصحاب رسانه می باشد. ضمناً در صورت نیاز، از نماینده محترم آن رسانه دعوت می شود ضمن بازدید مجدد ازجاده زنجان- تهم- چورزق، حقایق مربوط به این پروژه را آنگونه که هست منعکس فرمایند.

    روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.