افتتاح خط کامل تولید مجموعه ایمنی کیسه هوای خودرو در مازندران

خط کامل تولید مجموعه ایمنی کیسه هوا ویژه خودرو در گروه صنعتی اندیشه در محل شرکت اندیشه ایمنی خودرو در محل جاده بابلسر فریدون کنار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران،”مولایی – رییس شرکت اندیشه ایمنی خودرو – در این مراسم به ارایه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و گفت: امروز شاهد افتتاح اولین خط کامل تولید مجموعه ایمنی کیسه هوا در گروه صنعتی اندیشه بودیم که با راه‌اندازی این خط تولید برای ۱۸۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

در ادامه “مرتضی هاشم پور” رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در رابطه با فعالیت‌های صنعتی در استان گفت: در حال حاضر حدود سه هزار و ۳۵۴ واحد صنعتی در مازندران وجود دارد که به فعالیت مشغول هستند و بیش از سه هزار و ۴۸۸ میلیارد برای آن‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: مازندران با ظرفیت ۸۱ هزار و ۵۲۹ نفر در کشور رتبه دهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است و بیش از پنج هزار واحد صنعتی در حال ساخت و سازندگی وجود دارد که نشان دهنده جاذبه سرمایه گذاری در استان است.

همچنین استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: امروزه صنعتگران ما راه سخت و دشواری را پیش رو دارند که این دوران را با تلاش و مجاهدت خود پشت سر می گذارند.

“سید علی اکبر طاهایی” بر استفاده از توانایی نیروی انسانی متخصص و بومی تاکید کرد و افزود: اعتماد به نفس و حفظ روحیه خودباوری دربین کارگران، کارآفرینان وتولیدکنندگان، عامل اصلی حرکت صنایع و اقتصاد کشورمان محسوب می شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.