افتتاح خوابگاه دانشجویی کوثر موسسه آموزش عالی سلامت ساوه

۱۱اردیبهشت،

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: پرداختن به آموزش در کنار درمان از ویژگی‌های بارز دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، مجید رمضانی در مراسم افتتاحیه خوابگاه دانشجویی کوثر موسسه آموزش عالی سلامت ساوه در سخنانی، گفت: دانشجویانی که از مراکز آموزش عالی علوم پزشکی فارغ‌التحصیل می‌شوند در آینده همکاران و دست‌اندرکاران حوزه درمان و سلامت خواهند بود.

وی افزود: توسعه مراکز درمانی در نقاط مختلف استان نیازمند مشارکت خیران در این عرصه است که شهرستان ساوه از وجود خیران دلسوزی برخوردار است و این میزان خیر حوزه سلامت در سطح استان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه مشارکت خیران بسیاری از کمبودها و امکانات مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان را برطرف می‌کند، اظهارکرد: نبود خوابگاه از جمله مشکلات موسسه آموزش عالی سلامت ساوه بود که این مهم با همکاری مسوولان مربوطه برطرف شد.

همچنین، حمیدرضا کوهستانی مدیر موسسه آموزش عالی سلامت ساوه نیز گفت: تامین رفاه دانشجویان از مهمترین مسایل حوزه دانشجویی است، چون تامین امکانات رفاهی دانشجویان سبب می‌شود تا دانشجویان با فراغ بال و آسودگی در عرصه‌های فرهنگی فعالیت کنند که اصلی‌ترین موضوع در رفاه دانشجویان تامین خوابگاه است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی کوثر ساوه با زیربنای ۱۱۰۰ مترمربع و با ظرفیت ابتدایی ۸۰ نفر ایجاد شده و امکان افزایش ظرفیت تا ۱۲۰ نفر را دارد.

کوهستانی با اشاره به اینکه برای احداث این خوابگاه حدود دو میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این خوابگاه دارای نمازخانه، اتاق تلویزیون، اتاق کامپیوتر و ۱۵ اتاق است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.