افتتاح دانشکده‌های حقوق و فناوری‌های برتر دانشگاه تربیت مدرس

۰۵م اسفند ،

85-66.jpg

دو دانشکده حقوق و فناوری‌های برتر دانشگاه تربیت مدرس با حضور مشاور رییس جمهور، هیات رییسه و جمعی از اعضای هیات علمی و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم دکتر ابراهیم عزیزی مشاور رییس جمهور در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دو دانشکده تازه دانشگاه اظهار داشت:عقل از بزرگترین نعمت‌های الهی است که سبب نجات انسان چه در دنیا و چه در آخرت می گردد. علم در بستر تقوا رشد می کند و اگر تقوا و اخلاق در کنار علم باشند، می توانند ما را به مراتب بالاتر برسانند.

وی با اشاره به جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی افزود: ولی فقیه در نظام اسلامی، زمینه کمال واقعی و جلوگیری از انحراف را پدید می آورد و ضامن اجرای احکام الهی است.

در این مراسم دکتر رنجبر رییس دانشگاه در سخنانی با اشاره به افتتاح دو دانشکده تازه اظهار داشت: ساختمانی که امروز افتتاح شد به مبلغ ۶ میلیارد تومان از سوی دانشگاه خریداری شده است که دو دانشکده حقوق و فناوری‌های برتر در آن مستقر می‌شوند.

طبقات ۴و ۵و ۶این ساختمان به دانشکده حقوق اختصاص می‌یابد و در یک واحد غربی طبقه سوم نیز مرکز مطالعات حقوق مستقر می‌شود. دو و نیم طبقه دیگر به دانشکده فناوری‌های برتر اختصاص دارد که با توجه به اینکه تعداد اعضای این دانشکده در حال حاضر کم است با درخواست از دکتر حسینخانی رییس این دانشکده، فعلا” یک و نیم طبقه از آن در اختیار دانشکده فرهنگ و تمدن ایران و اسلام و نیز مرکز مطالعات راهبردی انقلاب اسلامی قرار می گیرد.

دکتر رنجبر تصریح کرد: این ساختمان در حال حاضر باید تجهیز شود و در سال تازه اعضای دانشکده‌ها در آن مستقر می‌شوند.

دکتر کرد نائیج معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تشکر از تمامی مسئولان دانشگاه که در جهت افتتاح این دو دانشکده زحمات فراوانی را متحمل شدند از مسئولان دو دانشکده حقوق و فناوری های برتر خواست با توجه به تاکید بر امر اقتصاد مقاومتی در حد امکان از تجهیزات و امکانات موجود استفاده نمایند تا بر اساس نیازهای ضروری آنها تجهیز لازم صورت گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.