افتتاح دفتر شورای هم‌اندیشی اساتید واحد شهر ری دانشگاه آزاد

۲۹م دیماه ،

نشست شورای هم‌اندیشی استادان و نخبگان با حضور رییس واحد شهر ری و حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر و استادان عضو این شورا در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه واحد شهر ری دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کیانوش فتحی رییس واحد شهر ری دانشگاه آزاد، گفت: امیدواریم بستری ایجاد شود که از پتانسیل و توانایی‌های استادان استفاده شده و تعامل بین اعضای هیات علمی تقویت شود. باید با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهداف تعریف شده مطابق با قوانین و مقررات قدم‌های محکم‌تری در این شورا به جهت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی برداریم.

وی افزود: بر ما واجب است از زحمات اساتید فرهیخته که سرمایه‌های علمی و معنوی جامعه می باشند به نحوی شایسته، تقدیر و تشکر کنیم.

در ادامه دکتر جعفری هرندی دبیر مرکز هم‌اندیشی اساتید واحد شهرری ضمن تشکر از همکاری‌های دکتر فتحی به جهت اهتمام در امر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در این واحد به ارائه گزارشی از برنامه‌های این مرکز از بدو تاسیس تاکنون و تشریح برنامه‌های آتی پرداخت.

همچنین در این جلسه مسوول نهاد نمایندگی رهبری در واحد شهر ری نیز با بیان اینکه در این شورا دو معاونت تعریف شده است. گفت: یکی از معاونت‌ها به نام معاونت هم‌اندیشی است که در واقع امور مربوط به هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی را برعهده دارد، دیگری معاونت راهبردی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر با تاکید بر اینکه بازنشستگی برای اصحاب اندیشه وجود ندارد، گفت: باید همواره ارتباط علمی این اساتید فرهیخته و شاخص با واحد برقرار باشد، شایسته است از این عزیزان که سرمایه‌های ارزشمند این واحد دانشگاهی می‌باشند تجلیل به عمل آید.

در پایان این نشست از استادان برگزیده و نخبگان این شورا تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

همچنین، با حضور دکتر فتحی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقا طالبی از بنیانگذاران واحد شهرری و حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر، دفتر شورای هم‌اندیشی اساتید واحد شهرری رسما افتتاح شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.