افتتاح سامانه آموزش الکترونیکی و کلاس مجازی دانشگاه شهید رجایی

۱۷اردیبهشت،

3-515.jpg

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته آموزش و روز معلم مراسم افتتاحیه چت روم، سامانه آموزش الکترونیکی و کلاس‌ مجازی در گروه آموزش الکترونیکی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با حضور مسوولان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حق‌اللهی رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیکی، کمک به توسعه دانش و ایجاد فضایی مناسب جهت آموزش و یادگیری برای دانشجویان نیمه حضوری با استفاده از روش‌های نوین و کارآمد آموزشی است.

وی افزود: در این باره اساتید دانشگاه خواستار ارائه مطالب آموزشی خود به صورت متن باز و ارائه در این سامانه آموزشی، شدند تا قدمی مهم برای پیشبرد اهداف آموزشی در افق آموزش ۱۴۰۴ بردارند.

همچنین دکتر مطیع بیرجندی معاون آموزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خاطرنشان کرد: در این مرکز تعدادی از دروس پایه به صورت الکترونیکی تولید شده‌اند و دانشجویان می‌توانند از طریق سامانه آموزش الکترونیکی از آنها استفاده کنند و با حضور در کلاس مجازی،‌ مشکلات احتمالی خود را با استاد مطرح کنند.

وی افزود: این مرکز در نظر دارد برای معلمان و دبیران آموزش و پرورش، دوره‌های ضمن خدمت و ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد را به صورت آموزش الکترونیکی ارائه کند تا از این طریق بسیاری از مشکلات فرهنگیان رفع شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.