افتتاح سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی مرزن آباد چالوس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

افتتاح سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی مرزن آباد چالوس

جام جم آنلاین: سیستم سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی مرزن آباد چالوس، امروز با حضور استاندار مازندران، مدیر کل صدا و سیما، فرماندار چالوس و بعضی مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش تفسیری روابط عمومی شبکه تبرستان، با بهره برداری از فرستنده دیجیتال ایستگاه تلویزیونی مرزن آباد با ۳ میلیارد ریال بها، امکان دریافت تصاویر ۱۸ شبکه تلویزیونی و امواج ۱۲ شبکه رادیویی فراهم شد.

سامانه دیجیتال TS1 و TS2 ایستگاه تلویزیونی مرزن آباد با توان ۲۰ وات به ترتیب روی کانالهای ۵۹ و ۶۵ قابلیت سیگنال رسانی ۱۸ شبکه تلویزیونی(شبکه های اول، دوم، سوم، چهارم، تهران، خبر، استانی، قرآن، آموزش، مستند، آی فیلم، نمایش، ورزش، پویا، بازار، شما، العالم و پرس تی وی) و ۱۲ شبکه رادیویی (ایران، پیام، جوان، ورزش، معارف، قرآن، فرهنگ، سلامت، تهران، آوا و ساری) با کیفیت بالا را دارا می باشد.

این سامانه حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت شهرهای مرزن آباد، دهنه دوآب، پردنگون، متکارود، سید گلامسر، میچکارود، گرمابرود و روستاهای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 مهندس طاهایی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم، افتتاح  فرستنده دیجیتال در این منطقه را امری مهم یاد نمود و از تلاش مدیر کل و همکاران شبکه تبرستان تقدیر نمود.

همچنین بهرام حمیدی مدیر کل صدا و سیمای مازندران، هدف از افتتاح این فرستنده را پوشش مطلوب شبکه های دیجیتال برای مردم این منطقه دانست و گفت: با وجود مشکلات متعدد بمنظور سیگنال دهی دیجیتالی برای مردم ولایتمدار در این منطقه، این سامانه با همت و تلاش استاندار و مسئولین شهرستانی و همکاران حوزه معاونت فنی شبکه تبرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.