افتتاح سینما ۵ بعدی گرمسار

۱۹م دیماه ،

سینما ۵ بعدی گرمسار در پارک شیلات این شهر افتتاح شد.

به گزارش هنرآنلاین، در مراسم گشایش این سینما که جمعی از مسؤولین ادارات و نهادهای شهرستان حضور داشتند رییس اداره ارشاد گرمسار ضمن اعلام پیشرو بودن گرمسار در حوزه سینما خاطر نشان کرد: با افتتاح این مرکز مردم شهرستان می توانند با تازه ترین ابزارهای سمعی بصری فیلمهای با کیفیت تصویری بالایی را به نظاره بنشینند.

مجتبی نور محمدی افزود : سینما ابریشم گرمسار امروزه با نصب سیستم دیجیتال و پخش فیلم های روز کشور، جزو برترین سینماهای کشور محسوب می گردد و سینما ۵ بعدی گرمسار هم به لحاظ دارا بودن نمایش فیلم های جذاب می تواند در پر کردن اوقات فراغت مردم بویژه جوانان و نوجوانان نقش موثری ایفا کنند.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی که در گشایش این سینما کمک های شایان توجهی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نموده اند از جمله فرمانداری ، شهرداری و نیروی انتظامی تقدیر کرد.

این سینما با سرمایه گذاری بخش خصوصی بالغ بر نود میلیون تومان و با مدیریت مهدی حسینی همه روزه عصر ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به روی علاقمندان بازمی باشد . در پایان ضمن تقدیم مجوز فعالیت این سینما از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار به مدیریت سینما ، دو فیلم برای حضار به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/۳۸
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.