افتتاح فاز اول مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز

۳۱فروردین۱۳،

50-144.jpg

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به افتتاح فاز اول خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه با حضور وزیر بهداشت، گفت: دانشگاه با بهره‌برداری این مجتمع خوابگاهی، تا دو سال آینده از نظر فضای خوابگاهی مشکلی ندارد.

دکتر منصور امین در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: طرح احداث مجتمع خوابگاهی بوستان شامل دو ساختمان هر کدام با زیر بنای ۶۵۰۰ مترمربع از مصوبات دور اول سفر ریاست‌جمهوری به استان خوزستان بود که پس از گذشت چهار سال از تصویب آن، فاز اول این پروژه شامل یک ساختمان با ظرفیت ۴۰۰ نفر امروز افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی احداث شد، اما ساختمان آن هنوز تجهیز نشده و قرار است در تابستان تجهیز و برای بهره‌برداری در مهرماه آماده شود. همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت تجهیز این پروژه اختصاص یافت.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز خاطرنشان کرد: احداث ساختمان شماره دو این مجتمع خوابگاهی با ظرفیت ۳۸۰ نفر نیز با اعتبار و زیربنای مشابه از محل اعتبارات شرکت نفت مصوب شد، که به سبب عدم تخصیص اعتبار از سوی شرکت نفت متوقف شده‌ است.

امین با اشاره به افزایش سالانه پذیرش دانشجو، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع خوابگاهی، با توجه به افزایش ۱۵ درصدی پذیرش دانشجو در هر سال، دانشگاه تا دو سال آینده از نظر فضای خوابگاهی مشکلی ندارد.

وی ادامه‌داد: علاوه بر تخصیص اعتبار هشت میلیاردی برای ساخت این مجتمع خوابگاهی، سه میلیارد تومان هم برای خرید تجهیزات لحاظ شده‌است. همچنین هنوز تصمیمی جهت واگذاری این خوابگاه‌ها به دانشجویان دختر یا پسر اتخاذ نشده‌ است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.