افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) محله بهمنیار

۲۹فروردین۱۳،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹، از بهره برداری، افتتاح و نوسازی مسجد صاحب الزمان (عج) محله بهمنیار تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) محله بهمنیار به منظور ترویج و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی، پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، مذهبی شهروندان این محله نوسازی و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مسجد صاحب الزمان (عج) از۵ مسجد نوسازی شده در منطقه ۱۹ در طی سال قبل در توسعه مدیریت شهری به منظور ترویج فرهنگ دینی و اسلامی حضور به موقع شهروندان این منطقه در گسترش دین اسلام است.

جوادی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) بهمنیار با مساحت هزار و ۴۵۰ متر مربع در ۳ طبقه نوسازی، استفاده از ترکیب های معماری اسلامی ، ساخته شده و پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

با بهره برداری از ۴ مسجد نوسازی شده در سال قبل تکمیل و نوسازی پنجمین مسجد، ۱۰ هزار متر مربع به فضای فرهنگی و مذهبی منطقه ۱۹ افزوده شده است.

جوادی در پایان با اشاره به طرح های دیگر حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۹ افزود: احداث و پیشرفت ۴۵ درصدی سرای محله دولتخواه، با مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۵ طبقه از سراهای محله ۱۱ گانه منطقه ۱۹ است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.