افتتاح نخستین پارکینگ طبقاتی کرمان

افتتاح نخستین پارکینگ طبقاتی کرمان

نخستین پارکینگ طبقاتی شهر کرمان با ظرفیت ۶۰۰ خودرو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به نقل از فارس ، نماینده شرکت سرمایه‌گذار پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح پروژه مذکور اظهار داشت: سرمایه‌گذاران پارکینگ طبقاتی کرمان از ۳٫۵ سال گذشته وارد شهر کرمان شدند.
سید محمدرضا معین‌زاده میرحسینی ابراز داشت: نخستین پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کرمان با حمایت، همدلی و همراهی مدیران به ویژه استاندار و شهردار کرمان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه حمایت‌های مسئولان در استان کرمان موجب ترغیب سرمایه‌گذاران پروژه پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان شده است، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاران پروژه‌های دیگری را نیز در این خطه اجرا می‌کنند.
معین‌زاده میرحسینی بیان داشت: مجموعه ستاره کرمان شامل چهار طبقه پارکینگ با ظرفیت ۶۰۰ خودرو و یک طبقه تجاری شامل ۱۲۵ واحد است که در یک طبقه طراحی شد.
وی تصریح کرد: باید قدردان محبت‌های مردم نجیب شهر کرمان بود که با تحمل سختی‌ها موجب شدند تا سرمایه‌گذار با دل‌گرمی کار را در پروژه پارکینگ طبقاتی دنبال کند.
معین‌زاده میرحسینی ابراز داشت: استاندار کرمان با انجام دو بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان موجب تشویق سرمایه‌گذار بخش خصوصی شد.
به طوری که این سرمایه‌گذار پروژه ۱۶ هزار متر مربعی را در رفسنجان آغاز کرد که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به اجرای پروژه وکیل توسط سرمایه‌گذار پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان افزود: این پروژه نیز شامل ۷۰۰ غرفه تجاری و ۸۰۰ واحد پارکینگ است.
معین‌زاده میرحسینی ابراز امیدواری کرد سرمایه‌گذاری‌های شرکت ستاره توسعه قشم در استان کرمان سبب عمران و آبادانی در این خطه شود.
 نخستین پارکینگ طبقاتی کرمان با عنوان ستاره کرمان در خیابان شریعتی روبه‌روی قدمگاه و بازار تاریخی کرمان با ظرفیت ۶۰۰ واحد با حضور مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دوشنبه ۱۳ شهریور   ۱۴:۳۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.