افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ با حضور یازده کشور عضو اکو

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو انجام گرفت.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ گفت: افتتاح نمایشگاه با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو انجام گرفت که بسیاری از مقامات ارشد وزرا، معاونین وزرا از ۱۱ کشور عضو اکو در این مراسم شرکت داشتند.

وی ادامه داد: افتتاح این نمایشگاه با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات قطعا iبه گستردگی پوشش نمایشگاه کمک خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ویژگی دیگر این نمایشگاه این است که سالانه با حضور شرکت های بزرگ، صنایع داخلی و خارجی برگزار می گردد که امسال در این نمایشگاه تمرکز بر ارائه خدمات تازه ارتباطی، خدمات ارزش افزوده، خدمات مربوط iبه شبکه های موبایل بیشتر عرضه شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: آمارها نشان می دهند در روند جهانی امروز خدمات مربوط iبه محتوا iبه سمتی می رود که سهم بیشتری را نسبت iبه خود خدمات شبکه های ارتباطی داشته و حوزه ی کشور ما از این قاعده استثنا نبوده و این تغییر در نمایشگاه امسال مشخص است.

وی افزود: این نمایشگاه iبه عنوان یک نقطه قانونی که محل ملاقاتها، نشست ها و محل برگزاری ارتباطات تجاری، بازرگانی و علمی و فنی است.

تقی پور خاطر نشان کرد: نمایندگان دولت باید iبه عنوان حاکمیت و رگولاتوری و تنظیم مقررات بتوانند با برداشت های کامل و عینی که از فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند در شکل دهی و سرعت بخشی و رونق بخشی iبه فعالیت های اقتصادی این حوزه فعالیت های بیشتری از خودشان ارایه دهند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.